torsdag 3. desember 2009

Liten oppdatering i vinterkulda..

Først en veldig trist nyhet; Regine Stokke har nå gått bort. Bloggen hennes finner du HER
Mine tanker går til familien hennes, og jeg vet hun har betydd mye for mange! Det er veldig tydelig å se, også på bloggen hennes. Etter mange mnd med lidelse og smerter er hun nå på et bedre sted hvor det ikke finnes slike fæle ting som smerte. Hvil i fred.


Så over til en liten oppdatering om bilen min.. Den begynte på kengurubensin igjen i dag.. Så i morgen blir det ikke skole på meg gitt.. En vi snakka med var nå 100% sikker på at det er vakumpumpa som har skylda.. Bilen min får altså alt for mye bensin slik at den ikke vil gå rent.. Dette er ikke dyre saken, men andre ting må prioriteres nå rett før jul..

Vi har nå altså vært 2 dager i Brøttum, drivi med aktiviteter og grilla.. Legger ut noen bilder av det, og av mandag og tirsdag når vi var på kurs hos gruppe 2 (bare 2, da jeg er redd for å røpe for mye). Takk for en koselig og minneverdig uke!



Så legger jeg ved dette bildet.. Det er et bilde jeg er storfornøyd med.. Har tatt mange andre nydelige bilder også, som jeg skal legge ut senere:)

1 kommentar:

  1. Ble bare helt "satt ut" av det bildet ditt.. Helt supert !
    Har fulgt Regine's blogg siden du tipset om det første gang.
    Urettferdig at en ungdom i sin beste alder skal måtte oppleve noe så grusomt!
    Alt har sin tid, og verden kan være riktig urettferdig, slik som i dette tilfelle.. Hun fikk jo egentlig ikke begynt på livet engang !

    Ha en fin helg.

    Klem !

    SvarSlett