onsdag 9. desember 2009

Bare 15 dager til jul..

I dag har vi vært å besøkt bestefaren til Steffen på sykehuset.. Han fikk slag her om dagen.. Men han både går og snakker, og følte seg i veldig fin form i dag! Så han vil veldig gjerne hjem i mårrå..

Åsså har vi fått kjøpt duk.. Og gardiner!! Så nå ser det skikkelig julete ut hjemme:) (Legger med noen bilder)





Tequila har blitt mye mer aktiv de siste dagene, og skjønner nok at det snart er jul:p Eller kanskje han er redd for nissen han ser fra akvariet sitt.. hehe.. Legger med et par bilder av han også;)




Så en liten oppdatering på hundefronten;)
Balder vokser fortsatt og blir bare større og tyngre for hver dag som går!
Gizmo er en skikkelig kosegris om dagen og skal helst bare ligge i sofaen.. Tarzan har også vært en skikkelig kosegris i dag, for pappa har vært på jobb, så hundene har hatt meg helt for seg selv;)
Bonni er her enda da.. Hun skulle egentlig bare være her èn uke. Hun blir hentet til helga og da har hun vært her en hel mnd! Men det er bare koselig, for hun passer så godt på gutta mine her:)

Bitte-lille julaften kommer en ny hund, som heter Luna.. Hun skal bo her til nyttår.. Nyttårskvelden kommer det en border collie og den dagen den drar kommer det en australsk gjeterhund og skal være til den 17.. Så her kommer det til å gå i ett den neste mnd :) Men så kjempefin trening for alle 3 her også da! Sosialisering og deling på høyt nivå! Åsså får jeg prøvd meg på det jeg virkelig vil gjøre når jeg blir "stor" :) :)

2 kommentarer:

  1. Oi, oi, det var et digert bord !
    Der blir det mye plass til ribbe og tilbehør på julekvelden !!
    Kommer, jeg :)

    Jeg "måtte" ned igjen og kjøpe de gardinene jeg nevnte sist, klarte ikke å la være..

    Fikk kjøpt en juleduk til, og noen julegardiner også, 20 kr. pr lengde :D

    Skal nok ned på CC i morgen etter litt julegaver og sende med familien oppover til Ålen.

    Ha en stormendes fin torsdagskveld !

    Klem :)

    SvarSlett
  2. Hehe.. høres litt ut som meg, må tilbake å kjøpe det man falt for ;)

    SvarSlett