mandag 28. desember 2009

Peugeot'n fryser ;)

Natt til i går sov jeg max èn time.. Fikk bare ikke sove.. Så var jeg oppat klokka seks, fordi jeg skulle på Lykseth til klokka 7.. Det var temmelig hardt å jobbe når en har søvi så lite.. Men å jobbe ute i 15 minusgrader gjør at alle virkelig våkner;p Så sov jeg litt på sofaen når jeg kom hjem, før jeg dro tilbake for å ta kveldsstellet. Mens jeg var på Lykseth kom en liten border collie på besøk som skal være her fra bittelille nyttårsaften;) Den lekte fint med våre hunder, og var kjempe glad og koselig!

Trodde jeg skulle sove når jeg kom hjem, men da kom Teodor, Benedicte og Kent, og alkoholen ble satt på bordet ;) Så holdt vi det gåående til klokka var ca 3 i natt.. SÅ da sov vi leeeeenge i dag :)

Vi slappa av litt på sofaen, og så satte vi nesen mot Skeidar.. Vi fikk nemlig gavekort der til jul. Planen var å kjøpr dobbel dvd-hylle, en slik benk til å sitte på i gangen med oppbevaringsplass i.. Det vi kom hjem med var en dørmatte;) Dvd-hyllene var de utsolgt for, og bakdøra på bilen hadde frøsi, så vi hadde ikke noe sted å putte den benken ;) hehe.. Slik kan det gå;p Bilder kommer!

Vi var en liten tur på coop i dala, og handle matvarer for 1300 kr!!!!!!!!!!!!
MEN siden vi ikke fikk opp bakdøra, så måtte jeg sitte med alle varene på fanget hele veien hjem.. Kald melk på fanget i den kulda.. jaja.. hehe.. Så i mårrå ska vi prøve å få låst opp bakdøra så vi kan få kjøpt den benken :)

1 kommentar:

  1. He-he, ja, slik kan det gå... :D

    Uff, da, en skal jo ikke le av slikt, men jeg kan altså ikke la være.

    Håper ikke kulda skaper mere problemer..
    Krysser fingrene på onsdag. Skal på utstilling i Letohallen på Dal ! Spådd mye over minus 20 !!

    Klem fra Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett