søndag 6. desember 2009

Kalender som julegave

Her kommer et julegavetips, som alle blir glad for å få, og som er lett å lage :)
Jeg har laget en til Steffen og meg.. Det er mye jobb, hvis man skal gjøre seg flid, så skal du lage til alle i hele slekta bør du begynne nå så du er ferdig til neste år ;) Se under bildet for mer info.



Først kjøpte jeg sorte ark, og scrap-book ark med forskjellig mønster. (scrap-book arkene er jo litt større, så de klippet jeg i A4 størrelse)

Deretter kjøpte jeg pyntebånd, noen klistremerker og annet dill dall. For å feste det meste, brukte jeg dobbeltsidig tape.. MYE bedre enn lim! Lim er klissete og bruker tid på å tørke.. Også synn hvis det skal gå gjennom å ødelegge det man skal lime fast.. Man kan også lime/tape på stoff som passer måneden..

Skriv ut bilder du har tatt selv, av dyr, barn osv osv. Print så ut kalender delen (eller kjøp klistremerker med tall) å fest det på arket.. Hvor du vil ha de forskjellige tingene på arket er opp til deg :) Lykke til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar