søndag 20. desember 2009

20. Desember 2009

Nå må vi nok stille ut Balder snart!! Han begynner nesten å bli for høy!!! :O
Jeg målte alle hundene i går.. Tarzan er akkurat som en toller er beskrevet, både i lynne, kroppsbygning, høyde, vekt osv. Det eneste som ikke stemmer er fargen.. Gizmo er 6 cm høgere enn en hann hund egentlig skal være.. Han er hele 71 cm!
Balder er 66 eller 67 (han står litt urolig) og max str som jeg har lest er 68.... Får håpe han ikke vokser mer i høyden da!

Nå har vi pynta juletre, så mangler bare å vaske no gølv til jul;) Masse gaver er det her å!! ;D
Så er det på'n igjen med bilen, og nå står den i garasjen igjen uten front;) Yeah!
Noen bilder må jeg åsså ha med i dag!


1 kommentar:

  1. Gosh, så flott juletre da !!!!
    Gleder meg til å se det i virkeligheten :)

    Jeg skal til Letohallen og stille ut i romjula, spennende !

    Nå har jeg julepyntet bloggen min Rusk og Rask
    http://mawyou418.blogspot.com

    Og ventoen... ja, ja ...

    Klem !

    SvarSlett