søndag 13. desember 2009

Siste innspurt før jul

Ja, nå er siste innspusrten før jul når det gjelder skole.. Har endelig fått satt meg ned å begynt med oppgava i dag.. Skrev 4 sider på èn time, men de 4 sidene må dras ut til 7.. Liker ikke å skrive masse møl jeg, synes det er mye lettere å gå rett på sak.. Men, men.. vil dem ha 7 sider, kan dem da få 7 sider.. Blir bare mere for dem å lese det.. hehe.. men på torsdag kan jeg da hvertfall ta ferien med god samvittighet! Så entre det nye året med utvilt gnist og glemt kunnskap som gjør plass for ny;)

I dag dro Bonni hjem.. I sekken hennes hadde jeg puttet en liten julegave som hun kan åpne den 24. og tenke på vennene sine på Flaten.. Hehe.. Tenk at hun var her en hel mnd! Synes tiden går så alt for fort noen ganger. Å håper tida blir litt lengre fram mot jul.. Må rekke å kjøpe siste rest av julegaver, åsså må jo snøen rekke å komme!!!

I natt røk forresten bremsene på bilen min igjen.. men det var også et vakum problem.. så alt der henger nok til syvende og sist sammen.. men nå er jeg på utkikk etter ny motor, sånn at jeg slipper alt det tullet!!

4 kommentarer:

  1. Tja, he-he ! Du øyner håp for den stakkars bilen enda ??

    Klem :)

    SvarSlett
  2. Åjada.. Har da brukt så mye penger på den, at det skader ikke å bruke litt til :O finni en bil inni oslo til 5 tusen som jeg kan ta motoren ut av.. Håper bare ingen kjøper den før jeg har nok penger..

    SvarSlett
  3. En motor til 5000 ?!
    Spørs hvor slitt den er da.....

    Ja. åkke som æ
    blir litt oppgitt av "syke" biler :) :D

    Klem !

    SvarSlett
  4. nei, altså.. motoren har bare gått 134 tusen, og er med servicehefte.. så plukker jeg av deler som jeg selger + selger de 2 motorene jeg har i garasjen + vrakpant for det som er igjen av den jeg kjøper til 5000 kr, og vips ga jeg ikke mer enn 1000 kr for motor, girkasse og clutch.. en girkasse i høggeri koster 3000 kr, så sparer faktisk på det;)

    SvarSlett