lørdag 26. desember 2009

Snøvær!!

Snøen har tydeligvis skapt problemer over hele landet.. Rart, med tanke på at for 15 år siden var det 4 ganger så mye snø på denne tida. Men her har vi hatt samme problemet.. Har pratet med naboen så han skal egentlig måke gårdsplassen og veien med traktoren sin.. Men klokka 12 i dag var det en halv meter med snø og ingen traktor.. Rundt ett kom det en traktor å måkå veien, men gårdsplassen er fortsatt like snøete.. Har måkt på fremsiden, men baksida er litt for stor til å måke med en liten spade.. Til og med varebilen skurer neri hele veien nå.. og den er jo kjempe høy!! Tenk om jeg skulle kjørt der med ventoen!!!?? Hadde stått fast etter 2 meter jeg.. Hvis jeg i det hele tatt hadde fått den ut av garasjen uten å ødelegge all plastikken;) Satse på at det kommer noen å måker i morgen, for da skal jeg på jobb igjen!! Bare på Lykseth da, men allikevel.. Greit å slippe å gå i så mye snø også..

I dag har vi vært en liten tur hos mor med noen saker som Elisabeth la igjen. Så var vi på middag hos mormora og bestefaren til Steffen :)Vi åt kjempe masse god julemat i dag også.. Samt den mest utrolige sjokoladepuddingen jeg har smakt!

1 kommentar:

  1. Har holdt meg inne med hundene i dag, måkt på baksiden av huset, da.. de har gått ut, om enn litt motvillig.. Ha en god natt ! Klem !!

    SvarSlett