mandag 30. november 2009

Kurs på HiL

I dag har det vært en skoledag utenom det vanlige!

En av gruppene på barnevern holdt kurs for oss i dag, og det fortsetter i mårrå.. På kurset var det alt fra fotografi og matlaging, til maling på glass og strikking..

Et ekte gammeldags juleverksted nesten:) Og det var kjempe koselig! Tida gikk utrolig fort, og neimen har jeg ikke fått laget noen julegaver i år :) Det er lenge siden at besteforeldre fikk hjemmelagede julegaver, og jeg satser på at det fortsatt er noe som blir satt pris på : ) Synes det blir mye mer personlig enn det alle kan kjøpe i butikken.. :) Derfor kommer altså ingen bilder i dag.. Kan jo ikke røpe alt for mye før jul ;) hehe

Jeg skal derimot legge inn bilder av det nye juletreet og all julepynten som ble handla inn i dag :) Klikk på bildet så får du se det større!

3 kommentarer:

  1. Nå ble jeg fryktelig nysgjerrig !!
    Du kan da godt legge ut bilder av det du har laget :)

    Ellers må jeg si at jeg har brukt litt tid på å lese gjennom alle innleggene dine, og det var ikke så lite.. Og Ventoen, den fortjener ikke all oppmerksomhet den får fra deg, synes jeg !
    Det er jo helt klart at den er bortskjemt, jo mere oppmerksomhet, jo mere umulig blir den....

    Nå skal jeg ta ut dagens fangst i bilder og se å få blogget litt om fine, og rimelige julegaver :D :D

    Klem fra Rusk og Rask

    SvarSlett
  2. Hehe.. ja, det blir jo en del blogging;)
    Hadde jeg visst at den bilen hadde kømmi til å kosta meg så mye, så hadde jeg kjørt den på skraphaugen når den hadde vært stjålet... :p

    Kan nesten ikke legge ut noen bilder av det, for det meste jeg/vi har laget er til deg og mor og far.. Så hvis dere ser det, blir det jo ikke no spennende;) hehe.. Har veldig lyst, men får nok bare holde det hemmelig til den 24 :)

    SvarSlett
  3. Får bare holde med spenningen intakt så lenge, da...

    Klem !

    SvarSlett