onsdag 18. november 2009

Friluftsliv!

Ja, nå er det laaaange dager på skolen.. Jeg står opp klokka sju, drar kvart på åtte, begynner ni og skoledagen varer til klokka fire.. Det betyr at jeg er hjemme igjen ca 5, pga ettermiddagstrafikken. Så spiser jeg middag og sovner på sofaen og sover til dagen etter.. Jeg rekker og orker rett og slett ikke å lese pensum i tillegg..

Grunnen til lange skoledager er følgende oppgave;
"Dere skal planlegge og gjennomføre et kurs for en gruppe kollegaer. Temaet for kurset skal være Bruk av aktiviteter i sosialpedagogisk arbeid. Kurset skal være ferdighetsrettet;kursdeltakerne skal få en innføring i et aktivitetsområde og konkrete aktiviteter innenfor dette."

Vi leverte en aktivitets cv og ble satt i grupper ut fra våre interesser og erfaringer når det gjelder div. aktiviteter. Pga mitt forhold til dyr, havnet jeg på friluftsliv og hest -gruppa.. Det er også en gruppe for idrett, håndarbeid, og musikk, dans og drama.

Opplegget vi har begynt å planlegge vil jeg ikke røpe før det er gjennomført, siden det skal være hemmelig for den gruppa vi skal holde det for.. Litt kjedelig om de da hadde lest alle detaljene her.. Men det kommmer, og det er spennende!!

I dag ble bilen min ferdig på verksted, men de har ikke time hos "satans veivesen" før onsdag neste uke, så jeg kommer ikke til å hente bilen før det. I tillegg blir det da en dag fravær, siden jeg må vise bilen personlig med legitimasjon for å få den godkjent.. Hørt noe så dumt?? :o

Nå kommer jeg ikke til å blogge igjen før på lørdag, da skal jeg blogge om bursdagen min på fredag;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar