lørdag 7. november 2009

Movie Movie!!

Nå synes jeg det er på tide at samboeren og jeg kaller oss filmsamlere;) Vi har næremere 700 dvd filmer, og syster mi lurer på hvorfor vi ikke har starta med utleie enda;)
Legger med et bilde av ca. 600 dvder, resten har ikke noen hylle å stå i enda.. Dvd hyllene er kjøpt på Ikea :) Men neste hylle blir kjøpt på Skjeidar, for der har de helt like, men doble.. Disse koster 400 kr pr. stk, så etter bursdagen min blir det vel 1 eller 2 nye, doble.. Da får endelig alle filmene plass!..

Vi samler også på sesonger, og har tvangstanker om at "har vi sesong 1, må vi ha også ha resten" ;p

Q: Hvor mange dvder har du?
Q: Hvilken film er den beste du har sett?

2 kommentarer:

  1. He-he !! Jeg har en eneste dvd ( som er film ), og forresten, når skal dere se gjennom alle sammen ? Det skjer aldri mer....

    Jeg har utrolig mye film på kasseter fra den gangen det var poplært, men de står og støver ned, de også.

    Gleder meg til alle bildene !

    Klem !!

    SvarSlett
  2. har sett så si alle etter hvert som vi har kjøpt dem da;) og er mange der vi har sett 4-5 ganger.. hehe

    SvarSlett