lørdag 14. november 2009

Ting går alltid galt når man tror det går bra!

Det kan jeg skrive under på!!!!!

I går (fredag den 13) kjørte vi Vento'n til Nes med prøveskilter for å bytte div. deler før den ska vises på Gjøvik på mandag.. Steffen og Lars Petter drev på til klokka var nesten 24, og bestemte seg da for å fortsette dagen etter..

Vi kjørte ut til nes for å skru mer.. Mens de drev med det, dro Mørtel og jeg hjem. Så satt jeg å ventet på Steffen skulle komme.. Men så ringte han plutselig.

Bakdekket på vento'n løsna i trommelen, og bilen stod å lente seg på det. Jeg kjørte dit han stod med jekk. Når han jekka opp bilen datt dekket av. Da viste det seg at hjullageret i bilen hadde brent seg fast både her og der. Mest sansynlig er både bremsetrommel, hjullager og hele stanga som detta sitter på, ødelagt.. Så det var de bortkasta 7500 kr som jeg fikk låne av pappa for å fikse bilen..

Nå står vento'n jekka opp på no treklosser, og der ska den FAEN meg få stå til noen sklir inni'n, tar den med snøskuffa eller ruster opp.. Mer motgang orker jeg ikke nå.

Jeg kommer meg ikke på skolen i nærmeste fremtid, og da er det jo en selvfølge at de 3 neste ukene på skolen er obligatorisk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar