søndag 1. november 2009

Toyota IQ

Nå har konkurranse avstemninga på Toyota IQ begynt.. Det betyr at det bare er 13 dager til vi får vite om jeg er en av finalistene til å vinne Toyota Urban Cruiser.. Dessverre har den, og avensis fått flest bidrag. De har 105 og 121 sider med bidrag.. IQ hadde bare noen å 30... Konkurransen frem til den 13. blir derfor hardere for de som er med på UrbanC.. (og Avensis) Men man kan jo fortsatt håpe:p

Jeg har hvertfall vært inne å gitt min stemme til den jeg syns skal få vinne toyota IQ'n.. Så får vi se på fredag, hvem som vinner den ;) Håper jeg også får noen stemmer, hvis jeg blir blandt de 8 på UrbanC : )

1 kommentar:

  1. Takk for kommentar. Bare hyggelig å kunne sanke noen stemmer til deg.

    Er du med i noen fora, så kan du be om hjelp der også..

    Minn folk på det, på facebook også..

    Klem !

    SvarSlett