torsdag 29. oktober 2009

Helt vanlig dag..

Dagen i dag har ikke vært noe spesielt egentlig.. Stod opp å såg noen episoder av House.. Fikk sesong 2 og 3 av Steffen ;D Så leste jeg ferdig i boka om adferdsproblemer.. Nå mangler jeg bare litt i boka om Resiliens og MASSE om sos ped.. Noe jeg sliter noe helt syyykt med! Gjør ferdig om resiliens i mårrå, åsså må jeg jobbe med sos ped'n frem til eksamen på tirsdag.. Greia er den at jeg må kunne finne BARE 4 min (max) som er viktig fra hver av de 6 bøkene.. Og i tillegg til å fokusere på det, MÅ jeg kunne alt det andre også, tilfelle jeg får et spørsmål om det.. Håpløst.. Gleder meg uendelig til tirsdagen er over! Håper bare jeg får "bestått", og heldigvis er det ikke karakterer på det her.. Men på onsdag......

....Da skal jeg faktisk prøve å fokusere litt på bilen min, og begynne å jobbe litt igjen hvis jeg finner noe sted å jobbe.. Beste hadde vært Lykseth, for da trenger jeg jo ikke bil for å dra på jobb;) hehe..

3 kommentarer:

  1. Dette klarer du med glans !!
    Du har god korttidshukommelse og IQ :D

    Stå på !! Det har du glede av i ettertid ..

    Klem !

    SvarSlett
  2. Hehe.. Ja, korttidshukommelsen er faktisk ganske bra ;) Det er langtidshukommelsen som svikter litt innimellom:p og evnen til å forstå på første forsøk;) hehe

    SvarSlett
  3. Når du blir gammel, er det motsatt :D
    Du har noe å glede deg til ! ( Bare tøyser, men ikke desto mindre er det sant )

    Klem !

    SvarSlett