onsdag 28. oktober 2009

Ny lampe! ;D

Har gått å sikla på ei tak lampe nå i gud vet hvor lang tid.. Jeg kjøpte nemlig noen vegglamper for noen år siden, som jeg ble helt forelska i.. Å tenk det.. De var jo del av en serie!! ;) Her kommer et bilde av de jeg kjøpte for noen år siden, bare at mine er svarte:



Så, i dag, var jeg med mamma på skeidar for hu sku kjøpe seg klesskap.. Å da såg jeg en taklampe i samme serien som mine kjære vegglamper.. Og med min snille mamma har jeg nå taklampa liggende hjemme, klar til å henges opp! ;D
Her kommer et bilde av den!

2 kommentarer:

  1. Den er bare helt praktfull !!!

    Klem !

    SvarSlett
  2. Kom til å tenke på at jeg har sett flere lamper her på Estlandskommiteen ( Raufoss). Blant annet helt maken til din mors glasslampe til å henge i taket, for 100 kr !!!!

    Har selv kjøpt en bordlampe der for 200 kr, som i butikken koster 1200 :D :D

    Klem :)

    SvarSlett