tirsdag 20. oktober 2009

Snart eksamen..

I dag har vi tatt av skilta på bilen, og de skal leveres på biltilsynet på Hamar i mårrå.. Ingen vits å drive å betale på en bil som ikke vil gå.. Stemmer, motoren røk i går kveld og det er "melk" i olja.. Ny topp vet jeg ikke pris på, men på golfen ble det godt over 15 000.. Nå har jeg gitt opp bil, og den ska få stå i garasjen til den råtner bort.. Hvis vi ikke tauer den opp i høgger'n.. For nå orker jeg ikke mer!!


Nå er det under 2 uker til jeg har eksamen!! "siste" skole dag før eksamen er i mårrå (men jeg kommer meg jo ikke dit) så jeg har tatt bøkene fatt og leser nå mer om barneomsorg, omsorgssvikt, resiliens osv osv.. Ikke veldig vanskelig, siden alt er veldig logisk når man tenker over det.. Kan allikevel bli en utfordring å huske alle mulige teorier om det ene og det andre.. Men magefølelsen sier faktisk at eksamen skal gå ganske bra.. Bortsett fra det om sosialpedagogiske perspektiver:p

1 kommentar:

  1. Kjett med gamle biler.. men brukt blir slitt.. usj !! Stå på til eksamen, dette går bra !!!

    Klem !

    SvarSlett