søndag 19. juli 2009

Tidenes morsomste annonser fra FINN.NO

På første plass;

Steffen fant tidenes morsomste annonse på finn.no!  

Neglesaks og pinsett gis bort. Les annonsen og finn ut hvorfor det skal gis bort.. Lover deg at du kommer til å le deg skakk!!!!  Enjoy!

NEGLESAKS OG PINSETT GIS BORT



Gir bort en neglesaks og en pinsett her. Grunnet plass mangel. Eneste som blir i utgifter er portoen:)

For spørsmål/om du vil ha dem kontakt meg på epost, send sms eller ring:)

En god Andre plass;

SHAMPO GIS BORT

tre shampo flasker gis bort
de to første er litt brukt av
den siste fra first price er ikke brukt


Tredje plassen går til;

Do uten lokk gis bort


Doen har vært i bruk i et år.

Siste plassen for nå går til;

Sokker!

Har du også en vaskemaskin som stjeler dine sokker? Det har iallefall jeg. Og disse (enkeltsokker som har overlevd) ønsker jeg å gi bort. Har flere merker, Champions, Dressmann, Adidas, Umbro, Cat + div kjøpt på den lokale nærbutikken. Send meg en forspørsel på f.eks 1. stk svart Umbrosokk, så har jeg garantert noe som passer deg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar