onsdag 8. juli 2009

På nett igjen! :)

Nå har vi endelig internett igjen, og ikke nok med det... Vi har NY SENG!! Den kom i hus i dag og er rett og slett kjempe deilig.. Det blir nok tidlig kvelden i dag, for å få mest mulig tid i senga:p Og den er ikke bare god å ligge i.. Den er ENORM! Det er nesten så jeg må rope til Stefen når vi ligger helt ut på hver vår side;)

Uka mi har nå bestått av fri på mandag, jobbing tirsdag + kino; ISTID 3 som ANBEFALES på det sterkeste!! I dag har jeg også vært på jobb, i bursdag til far hass Steffen og dro å kjøpte større bur til Balder:) I mårrå skal jeg jobbe (siste dag denne uka, så er det lang-helg!) å så ska Steffen, Marthe Mari, Wicky og jeg til Sverige.. Så da blogges vi når jeg kommer hjem i mårrå kveld : )

1 kommentar:

  1. Ja, Med 3 digre hunder attåt så ser jeg poenget i å ha stor seng, hi-hi !!

    Klem !

    SvarSlett