mandag 27. juli 2009

Svineinfluensa ja..

Ja, nå kommer influensaen kjenner jeg.. Ikke fugleinfluensa denna gangen nei, nå er det svineinluensaen som er in, så jeg får vel kaste meg på bølgen.. Sannsyneligheten for at alle her skal falle om og få grisehaler og grynte dø, er lite sannsynelig... Allikevel skaper pressen nesten massehysteri ut fra en litt sterk influensa.. Greit nok at de som har kroniske sykdommer og dårlig imunforsvar bør være litt obs, men det får da være grenser!.. Bare sitter her å venter på at en grisehale skal poppe ut fra rumpa mi jeg:p


Spørs om det blir noe jobbing på meg i helga hvis formen fortsetter å bli dårligere. Er vel ikke det mest ideelle å løpe ut og inn i regnvær med hester da tenker jeg.. : /  Må holde meg frisk til og med torsdag uansett, for jeg skal hjelpe bestemor både i morgen og på torsdag med å pakke til hun skal flyte.. Etter 9 timers arbeidsdag i dag, sov jeg temmelig mange timer på sofaen.. Det skal jeg nok gjøre i morgen også, etter jeg har vært hos bestemor.. Mulig det blir ny bil i mårrå, hvis jeg får lånt 10 000kr:p haha..

1 kommentar:

  1. Næmenn, slike søøøte grisunger, da, riktige småsjarmører dette !

    Klem :)

    SvarSlett