lørdag 18. juli 2009

Slitsom helg?...

Nå står Balder! Hehe.. Mørtel har ikke vært her å tatt bilde av det enda men:p Ta en titt  HER.

Var på jobb på Lykseth igjen i dag.. Kjempe grei dag på jobb, siden det var fint vær og vi var 3 stk i dag!.. Ellers i dag har jeg ikke akkurat gjort mye.. Har søvi en del timer, sett litt på Dyrepolitiet i Houston på animal planet og kjørt Steffen på fest.. Da ble det meg og hundene alene i sofaen med Honny Corn, Nektariner og Juice : ) Litt kjett å sitta alene på en lørdagskveld, men sånn er det da.. Noen som må opp klokka 6 på jobb i mårrå ama.. Noen ganger lurer jeg på om jeg jobber for mye.. Føler at jeg ikke gjør noe anna om dagen.. Neste uke blir det værre, da jobber jeg fra 07:30 - 17:00 hver dag (bortsett fra mandag). Nå lurer jeg på om jeg skal gjøre som Gizmo, og sove et par timer før jeg må hente att Steffen.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar