lørdag 4. juli 2009

Sommerbilder!

Glemte jo noen sommerbilder da.. Disse må jeg jo få med.. De er av hundene i varmen på terrassen og på det første bildet ser vi at det er over 49 varmegrader i sola ute:p Se også blogg-innlegget under!




Vi skulle på slektstreff med slekta til Steffen.. Plutselig kom han på at vi måtte pynte oss, og jeg hadde ikkeno å ha på  meg.. Da dro vi på maxi og jeg fikk dette: Kjole  på tilbud, halv pris; 150kr.
Da måtte jeg jo også ha sko.. Disse var også på tilbud; 99kr.. Ikke ofte man får et helt antrekk til under 300 kr! ;D

2 kommentarer:

  1. Såååå stilig habitt !!
    Riktig snadder.
    Hundene ser rimelig varme ut, stakkars.

    Lestepå et forum om noen som hadde laget avjølings-godis til hundene.

    De hadde brukt isbokser ( slike som det har vært is i ), fylt de med vann og blandet godbiter oppi, og satt i fryseren til alt var frosset. Satte det deretterut til hundene, og de hadde avkjøling for tunga, leeeeeenge :)

    Klem !

    SvarSlett
  2. Det var smart:) Det lurer jeg på om vi skal prøve.. Vi har spylt dem i hageslangen ganske mange ganger om dagen.. + vært å bada i elva.. Det har vært kaldt inne i stua, men de er så glade i selskap at det er ikke aktuelt å ligge noen andre steder enn på terrassen så lenge "mor og far" er der.. hehe

    SvarSlett