torsdag 23. juli 2009

New car soon??.....

Ja, da er det igjen bare en dag denna uka med 9 timers arbeidsdag... Det skal bli godt når helga kommer for da har jeg faktisk fri !  
Etter jobb i dag var vi en tur i dala, Mørtel ble med oss hjem, vi åt rundstykker og drakk "mikkasjakka" ;) Så var det en her å såg på Audi'n til Steffen, men han prøvekjørte den ikke eller noe, så han ska sikkert ikke ha den.. Gleder meg til vi får solgt unna noen biler, for da ska vi kjøpe noe alà den her:  (2 dører bak + sidedør, plass til 3 store bur+bagasje) :p

4 kommentarer:

  1. Så flink du er !!
    Ops ! Alt du skal igjennom av lesestoff.. Hadde falt av lasset etter mindre enn dette, men du skal vel bruke litt tid, så...

    En får aldri for stor bil når en har en gjeng hunder....

    Har plass til 8 i min, men så er de jo litt mindre da, hi-hi :)

    Klem !

    SvarSlett
  2. Hehe.. Nei, vi skal nå ha eksamen i begynnelsen av november, så jeg må nok ha lest det til da.. Derfor anbefaler de at vi begynner å lese i ferien..

    Ja, de er litt mindre.. hehe.. Vi får ikke plass til 3 store bur + eventuell bagasje i en stasjonsvogn vi:p

    SvarSlett
  3. Ei av de jeg kjenner på facebook skulle pakke inn i bilen til utstilling, og hun spurte: hvordan skal vi få plass til 4 mennesker, 8 pudler, utstillingstelt og bord samt sengetøy og mat i en audi !!

    SvarSlett
  4. Hehe.. Det er da man må ha en buss som er ombygd inni ;)

    SvarSlett