onsdag 3. juni 2009

Tøffeste bilannonse!

FANT TIDENES KULESTE BIL-ANNONSE.. DENNA BILEN BLIR NOK SOLGT FORT :P
ANBEFALER Å LESE DEN!


Hvis du ser etter en perle og en drøm av en bil, så har du kommet feil. 
Selger en Audi 100 2.3E med masse "skjønnhetsfeil" og en hel del skavanker. 
Dørene på venstre side ser helt for jævlige ut, burde vært byttet - men siden jeg er en av historiens lateste personer så har ikke det blitt gjort. Kanalene har litt overflaterust og må sandblåses så fort som overhodet mulig før man må begynne å sveise. Forstillingen er sugen, trenger nye bærekuler og jeg tror nok at man skal finne en tannstang på et huggeri, for noe er galt der foran. Den trenger også nye dempere bak, og siden jeg kjører som et svin så er det sikkert en god idé å skifte bremsene bak også. Frieksos har den også, men inn i helvete så tøff lyden er! Det er solfilm som er tappert lagt på siderutene bak, han som hadde bilen før meg gadd ikke legge på bakruten - så der har han jukset med å sette opp en gardin. 
Bilen er senket og ligger som en katt på veien - til gjengjeld er den et helvete på brostein. Skal du drive mye terrengkjøring så har vi et problem. 
Interiøret er utrolig nok pent og helt, og i tillegg funker alt. Knappene til det elektriske speilet er deilige å ta på. Og, som en bonus - bilen har S4-instrumentpanel! Oljetrykk, oljetemperatur og klokke. Turteller er det også. Takluken funker fint, den går ann å åpne og lukke, og til og med sette i utluftingsvinkel. 
Kenwood bilstereo, Focal høytalere o delefiltere. 
Det er brukt mye penger på bilen allerede, men jeg gidder ikke bruke mer tid på den siden den er for tysk for min smak. Det kan hende det går ann å diskutere prisen litt, om du er veldig rask. Bilen står akkurat nå på 16"-alufelg, med et ørlite tillegg kan du få med 17" så og si ubrukte alufelger. 

Tross bilens skavanker er det null problem å kjøre den hjem selv om du bor på andre siden av Norge. Kan du skru så holder den lenge, bilen er rustfri under og selv om det er et par ting som skal gjøres - så er det en solid bil! 
Bytter gjerne i ok Mazda 929 eller noe yankee-kansk.

Skal du først ringe, vær klar over at jeg er ikke spesielt mottagelig for tørrprat. Det lønner seg å faktisk ville/kunne kjøpe bil; ergo - no money, no talk. 
For telefonselgere har jeg denne måneden tilbud på frontal lobotomi og innføring i "hvordan få en ordentlig jobb". Kurs 1 innbefatter kassajobb på Rema.

1 kommentar: