søndag 7. juni 2009

Oversikt uke 24

Ja... Denna uka blir nok travel.. I mårrå skal j jobbe fra 8-15, og forhåpentligvis slappe av litt etter det.. På tirsdag går dagen bort i å forberede huset til besøk på onsdag. Jeg skal ikke skrive enda hvem vi får besøk av. Eneste jeg har bestemt meg for å røpe er at det har noe med Tv å gjøre, og at vi ska til psykoolog i oslo på onsdag klokka 17:45.. Så detta kan bli spennende! På torsdag vet jeg ikke hva som skjer, men kanskje jeg får tid til å puzzle litt mer på 18 000-brikker puzzlespillet mitt ;D På fredag ska vi jo hente den nye bilen min ;DD Det blir jo en heldagstur bare det.. *Gleder meg*

1 kommentar:

  1. Hei Sarah !
    Du får si fra når du kommer på TV'n da :D
    Dette høres spennende ut.
    :D :D Hilsen mommo på Rusk og Rask
    ps! Takk for alle kommentarene !

    SvarSlett