tirsdag 2. juni 2009

Nedtelling!

Ja, nå er det full nedtelling til eksamen! Steffen ska kjøre meg i mårrå tilfelle bilen streiker, så han kan være mekaniker:p Åsså er det klokka 17:30, så kommer vi ikke fram må jeg ringe mamma eller pappa.. ;p  Vi ska dra 2 timer før jeg har eksamen, tilfelle det skjer en ulykke, bilreperasjoner må til, eller andre uforutsette selvfølger som skjer på sånne dager..

Så er det begravelse på torsdag.. Fredag, lørdag og søndag jobber jeg, og kan muligens ta meg en velfortjent "ferie" på mandag.. Hvis ingen fra renhold ringer å spør om jeg kan jobbe.. For da kommer jeg til å takke ja.. Egentlig spørs det egentlig litt på ryggen, for den har ikke vært noe spesielt bra de siste dagene : / men det blir nok helt sikkert jobbing hele neste uke også:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar