mandag 8. juni 2009

Rygg-vondt

Nå blir det godt med noen dager fri.. Ryggen verker no skikkelig.. Kjennes akkurat ut som tannverk.. (bare at det er i ryggen) Er på tredje uka nå.. Det er ekstra vondt når jeg henger opp klær eller løfter armene.. Det er ikke i korsryggen, og ikke mellom skulderblada, men midt i mellom.. Men blir ikke no doktor på meg.. Kan ikke risikere å bli "sykmeldt" å plutselig være uten inntekt i sommer.... Dessuten er det vondt bare på efta'n/kvelden, så jeg overlever:p

Vi var på kurs med Balder i dag også da.. Han lærer kjempe fort, og mor er så stolt ;D
Synes ikke han har vokst så mye, men han har muligens blitt bredere over ryggen.. Litt usikker, siden jeg ser han hver dag:p

2 kommentarer:

  1. Han ser jo veldig mye mer voksen ut her, enn sist jeg så han.

    Ryggen, ja.. Er det i musklene, så legg en tennisball mellom døra og ryggen, og rull opp og ned ( tips ! :)

    Hilsen fra Rusk og Rask !

    SvarSlett
  2. Takk for tipset, det skal jeg prøve ! : )

    SvarSlett