onsdag 17. juni 2009

Større blogg :-o Flere blogger?

Som dere kanskje ser har jeg utvidet størrelsen på bloggen min.. Vil dere vite hvordan det gikk til, og vil gjøre det samme, vil jeg be dere ta en titt her..

I mårrå blir det vel litt jobbing til tre, valpekurs fra seks til sju, og etter det tar jeg helga! (faktisk) Det skal bli godt, for det er lenge siden jeg har hatt en fri helg (og i tillegg en fredag fri!) Må bare si at jeg gleder meg enormt til å sove lenge, trene masse med Balder og bare kose oss.. Så jeg får håpe på bra vær! Hvis det er ønskelig fra følgerene mine tenkte jeg at jeg skulle opprette en blogg til, hvor jeg legger inn info om hverdagslydighet for de som er nysgjerrige på hvordan man lærer hunden ting på best mulig måte. Det er jo ikke alle som har tid til å fly på valpekurs 2 ganger i uka, for ikke å snakke om at det også koster penger! Her kan man da få noen tips av meg heeelt gratis ; ) Tingene det vil bli aktuelt å skrive om da er;  Sitt,  Dekk/Ligg, På plass, Stå, Gå pent i bånd, Fot og selvfølgelig hvor viktig det er å ha kontakt med hunden : )

2 kommentarer:

  1. Ser du har funnet Nanni bloggen. Hun har en utrolig fin blogg, og er en av de beste jeg har sett.

    Har du lyst å lese mer om hva hunder kan lære, og se videoer av treningen, så gå til belgerbloggen til Kari-Anne...
    Har link til henne fra bloggen min.

    Morsomt at du eksperimenterer med bloggen, og får det til.

    Ha en fin dag, klem :)

    SvarSlett
  2. Ja, har sett på bloggen hennes ;) Følger den også jeg.. Der er det litt mer "avanserte" treningsmomenter, som vi ratt prøver oss på når Balder er litt eldre og har fått inn det grunnleggende :)
    Ja, synes Nanni bloggen er utrolig fin og sprudlende..

    SvarSlett