lørdag 13. juni 2009

Fullt opp!

I går var vi altså i Skien å henta bilen min.. Det var en lang men koselig kjøretur : ) Balder var med, og sov hele veien.. Steffen har drivi å skrudd på bilen min i hele dag.. Når jeg kommer hjem, legger jeg ut alt han har gjort  HER

På jobb i dag fikk jeg ganske mye å gjøre alene, så jeg føler meg helt utslitt.. Å enda skal jeg dit igjen om en halv time å ta siste skiftet.. Skulle få litt ekstra betalt da, siden jeg har gjort jobben for to mesteparten av dagen.. Så det kommer godt med..

2 kommentarer:

  1. Det var en hanhund, rottweiler på Øverby i dag. Den hadde du slått, med glans :)

    Du kan lese mer om valpeshowet på bloggen min, og se noen bilder..

    Og dere styrer med bil ! God fornøyelse, sier jeg :D

    Hilsen mommo på Rusk og Rask

    SvarSlett
  2. koselig tur ja :) var ikke så langt som jeg trodde det skulle være egentlig :p

    SvarSlett