tirsdag 4. januar 2011

Hva skal jeg gjøre?...

Var hos veterinæren med Busie-Kin i dag.. Det gikk ikke så bra.. Vi fikk to valg: avliving eller 2 operasjoner som koster 24 000kr.
Så da blir det 20% av det i egenandel, og jeg aner ikke hvordan jeg skal få råd. Denne mnd er det da nesten 5 000kr i egenandel, 10 000 i depositum på leiligheta, og de vanlige utgiftene som mobil, strøm, mat, husleie (3 400kr), + at jeg har en bil som står på verksted i Brumunddal som jeg ikke får henta før jeg kan betale den regninga.. og alle vet jo at verksted er ALDRI billig.. Så nå vet jeg egentlig ikke hva jeg skal gjøre........ Avliving var ikke et alternativ ettersom Tarzan ble avliva for bare 3 uker siden.

NÅ er tiden for å vinne i LOTTO!!!! *Krysser fingra* Må da vel snart gå litt min vei også??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar