torsdag 6. januar 2011

Gårsdagen

Gårsdagen var slitsom.. Jeg stod opp tili for å kjøre gutta på skolen, så jeg skulle ha bil.. Slappa av hjemme til Busie skulle til veterinæren for første operasjon.. Hun var der fra 11:00-15:30. Steffen måtte bære henne både inn i bilen og inn hjemme, selv om veterinæren sa hun kunne gå. (Det ville hun ikke!)Jeg var også innom restauranten på Sola å unnet meg kinamat i går, samt hentet papirer på NAV.

Oldemor døde i går, og begravelsen blir neste fredag, så da kommer jeg til å dra opp igjen i løpet av uka som kommer (tirsdag eller onsdag). Håper jeg blir som deg når jeg blir gammel oldemor! Du var litt av ei dame! ;)

I går kveld lå Busie for det meste neddopet på div fra operasjonen, og paralgin forte som vi hadde fått med hjem. Hu var ute å tissa en gang, og ville kose mye!
Legger ut bilder..
Bilde 1: Sår, rett etter operasjonen
Bilde 2: Hu har aldri liggi med så rette ben! Såret, i dag.
Bilde 3: Neddopet på stuegulvet i går.
Bilde 4: Med krage i dag :D (Slår borti overalt)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar