søndag 2. januar 2011

Amsterdam 2010

Jeg fant plutselig ut at jeg ikke en gang har lagt ut bilder fra Amsterdam! Og vi var jo der den helga jeg hadde bursdag!
Derfor kommer det noen bilder her:





Anbefaler alle å ta seg en tur hit!


Så kommer svaret på bilde-hintet fra i går!

Nr.3.
Løp og kjøp på Biltema!!

Knuter på denne størrelsen kan fort bli dyrt for de der ute som kjøper i dyrebutikk og gir til sine ?små? Rottweilere.. Jeg kjøper mine på Biltema. De er store, koster 10kr pr. stk og holder noen dager (normalt bruk). De har i forskjellige farger også! Det gjør ikke noe at disse blir delagt, for det er så billig å kjøpe nye! : ) Det som er fint med denne er at om du har to hunder (som kan å dele), kan de leke sammen f.eks. dra i hver sin ende:)

Bilder før og etter bruk;)

2 kommentarer:

  1. Flotte bilder, både fra Amsterdam og fra de spennende hundelekene..
    De siste noe jeg skal prøve her også !

    Klem!

    SvarSlett