mandag 24. august 2009

Skole og hunder :)

Ja, detta ser ut som starten på et spennende studieår.. Uke 45 kommer første eksamen om teoretiske perspektiver.. Så begynner det morsomme med å bl.a. ta over Øyer ungdom skole :)

I dag etter skola var Mørtel og jeg å shoppa.. Jeg hadde bestemt meg for å kjøpe ny bukse, man fant ingen jeg likte, så jeg endte opp med en eyeliner:p

Etter det møtte vi Charlie og Arlanda (grand danois) og Balder og Gizmo fikk leke med dem. Gizmo stressa fælt til å begynne med og bjeffa forfærdelig.. Men etter ca 3 kvarter var han helt rolig, og underkasta seg Charlie. Det gikk over all forventning! Tarzan derimot kan vi nok gi opp med en gang.. Han var rett å slett slem og var bare interessert i å lage bråk.. Neste gang skal eieren til Charlie og Arlanda få holde Tarzan i bånd (tilfelle han oppfører seg slik for å beskytte meg). Tror dette blir temmelig bra trening både for hennes og våre hunder!

Vi ska møtes 2-3 ganger i uka, for å vende dem til hverandre. Etter hvert, hvem vet (??!) Kanskje kan vi begynne på unghundkurs igjen med Gizmo! :) Legger ut et par bilder av dem neste gang vi har møtt dem :)

1 kommentar:

  1. Hei, hei !

    Jeg leser bloggen, selv om jeg ikke har kommentert hver gang. Godt at dere hadde en fin tur til Danmark.
    Og så er det hverdag igjen for noen og enhver.
    På en måte er det godt å komme igang igjen enten det er jobb eller skole.
    Spennende å lese om hundeprosjektet.
    Klem !

    SvarSlett