lørdag 1. august 2009

Flytte-dag for bestemor!

I dag var det full flytting for bestemor! 
Dagen starta med at jeg stod opp tidlig sammen med Steffen for å kjøre post. Vi stod altså opp klokka fire, kom hjem sju.. Da duppa jeg av litt på sofaen mens Steffen såg på tv. Så dor vi til Næs hvor vi bar masse av bestemors greier ut i en stor lastebil. Så drog alle til Dala for å lesse av igjen. Så fikk vi brødskiver med div godt pålegg av bestemor. Etter litt utpakking og en tur hjemmom var vi hos mor å grilla ;D Så dro vi til bestemor og pakka ut litt mer:p

Så sku vi hjem å farge hår.. Marthe Mari fikk fine striper, men hu glemte å putte i blonderingspulveret i min mølje, så jeg ikke jo ikkenoe forandring oppi håret.. Da fikk a litt dårlig samvittighet, og kjøpte ny til meg, og vi prøvde igjen. Meeeen.. Jeg har nok litt for mange røde pigmenter i håret, for det blir ikke lyst... Så da gir jeg opp det prosjektet.. Nå skal vi bare slappe av på sofaen resten av kvelden før vi ska sove litt og oppat å vaske gamleliligheta til bestemor i mårrå:pJeg har også fått ny bakgrunn på bloggen i dag:) Takk til mommo som sendte den på mail !


1 kommentar:

  1. Godt at bestemor får så god hjelp. Og også godt at hun kommer så nær familien sin.
    Apropos hår, har du sett denne linken:
    http://salongen.blogg.no/
    Morsomt at du likte "den sorte dame" :D
    Klem !

    SvarSlett