lørdag 8. august 2009

Masse kjøring på 2 dager!

Ja, nå er det noen dager siden sist jeg blogget, og det er fordi jeg ikke har vært hjemme! Rett etter jobb i går dro vi til Kristiansand for å bytte til oss en Peugeot.. Vi hoppa i volvo'n og kjørte i 6 timer ned og 6 timer oppat. Her er noen bilder fra turen; 
Vi spiste på Høvåg gjestehus før vi for alvor begynte på den lange veien hjem. Ordentlig koselig var det :)


I dag stod vi opp tili men kom allikevel ivegen sent. Vi pakka ned bikkjer, lavvo, campingutstyr generelt, fiskestenger og dro innom butikken å handla for 900 kr!
Så dro vi opp på fjellet. Det såg ikke helt bra ut været, men det begynte å lysne, så vi satte opp lavvoen og pakka ut. Så ble det mørkere og mørkere i løpet av 5 timer. Derfor bestemte vi oss for å pakke sammen å dra hjem.. 2 min før vi var færdi med det, høljet det ned til de grader!! Jeg ble dritbløt og kjørte uten bukse hjem, siden jeg skled i søla og ble temmelig gjørmete. :p
Her er noen bilder fra den turen :)  (klikk for å se dem større)



 

3 kommentarer:

  1. Ble det ny bil da ?
    Så fine bilder ! Masse opplevelserpå bare noen få dager, gitt :D

    Klem !

    SvarSlett
  2. Det ble ny bil ja ;) Med plass til alle hundene+bagasje!!

    SvarSlett
  3. ble en bra fjelltur selvom det bare ble 5 timer da :p fikk jo gjort alt vi skulle dit for ;p

    SvarSlett