fredag 14. august 2009

Hei og Hopp!

Ja nå har det skjedd mye siden sist..
Får vel begynne med mandag;
Jobba på Lykseth først på dagen, stressa til Lillehammer å kjøpte ny oppvaskmaskin i pausa, tilbake på Lykseth, dro hjem å sov, tilbake på Lykseth, spiste middag, brant meg på eksospotta på bilen, og la meg tidlig.


Tirsdag; Jobba på Lykseth så si hele dagen.. Resten av dagen sov jeg bare.... La meg faktisk halv elleve!

Onsdag; Jobba på Lykseth, Dro på Ikea, Jobba på Lykseth, leverte Audi'n på lakering, spiste middag og la meg.. Kjøpte denna (bildet) + et skap til far på Ikea..


Torsdag; Jobba på Lykseth og sov resten av dagen.. Fikk melding av en fra Bergen som ville kjøpe Audi'n..

I dag; Jobba på Lykseth, dro til Nittedal for å hente nytt bur til Balder, dro på Nes å henta att Audi'n. Avtalte me han fra Bergen at han ska komme og "høyst sansynlig" kjøpe den i mårrå. Vegar titta litt på bilen, siden radiatorvifta ikke funker, og det ska han fikse i mårrå! Så henta vi Mørtel, for hu ska ligga her i natt:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar