mandag 4. mai 2009

Sota ruter!

Var på skola en liten tur i dag fra 10:15-11:00.. Da hadde vi eksamens-repetisjoner i stat. og kommunal (velferdsstaten). På vei hjem gikk det i 60 og 70 på e6 hele veien, og ingen muligheter for å kjøre forbi.. Det er jo selvfølgelig typisk..

Da jeg kom hjem hadde Steffen kjøpt sotning til bila mi, og da måtte vi jo prøve å sote:p Det gikk så-som-så(!!) Ble litt bobler og noen glipp, men til å være første gangen bare han og meg, må jeg si jeg ble veldig fornøyd ;D I mårrå kommer Fredrik å ska hjelpe oss med å sote foran..

Så var det Steffen sin tur til å få svineinfluensa :p Så han lå på sofaen resten av kvelden. Jeg derimot rydda og kosta halve garasjen, satte på setetrekk på setene og rydda i bilen : )


2 kommentarer:

  1. jeg vil være med å sote idaaag :p hæhæ

    SvarSlett
  2. Ja, du var her i 2 min og drog att, så fikk gjort mye da:p

    SvarSlett