fredag 22. mai 2009

Siste oppdatering:p

Ja, det skjer jo ikke så mye her da, anna enn at jeg jobber døgnet rundt og samtidig prøver å få lest til eksamen.. Finni ut at ska j rekke å lese alt en gang til må jeg lese ca 60 sider om dagen fram til eksamen.. Ska da gå bra det, og kommer nok til å lese mer enn det.. Neste uke jobber jeg bare 7:00-12:45, så da får jeg god tid til å lese! ;D

Balder vokser masse om dagen, selv om jeg synes han nesten er dårlig til å spise.. Han sover fortsatt MASSE (!!!) Aldri vært borti en sånn valp jeg.. Han er så utrolig snill! Han møtte også bror sin på 17.mai, og bror hass var myyye breiere både over ryggen og hue.. De hadde totalt forskjellig vesen og utseende.. Men det virka nesten som de huska hverandre, og drev å målte krefer og tulla rundt : )

Så måtte jeg legge ut et par bilder fra 17.mai såklart : )



Her er Balder mens han passer på maten sin ; ) Slik sova han tilslutt (såklart) :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar