tirsdag 5. mai 2009

Ikea!

Steffen stod opp rundt 07:00, men jeg fikk sove til ni:p Når jeg kom ut hadde han satt inn rullgardiner i bila mi.. ;D Vi kjeda oss skikkelig og da kom Steffen med den briljante planen om at vi sku dra på Ikea! ;D Så da dro vi dit.. Vi kjøpte en spot-lampe til gangen/trappa oppe, enda en dvd-hylle, noen småhyller til å ha på veggen og et pledd.. Ble sånn 400 kr eller noe ;)

Når vi kom hjem fant Steffen ut at han sku skru tur rutene mine foran og sote dem.. Så han leta etter "bruksanvisning" på nettet som forklarte åssen han sku få ut rutene:p Han drev på, plukka dem ut, sota og satte inn igjen..

I mellomtida var jeg på Olrud å kjøpte is og på Maxi for å kjøpe neglelakk (til rutene).. Møtte Mørtel der og hu ble med til oss.. Så kom Fredrik og hjalp Steffen med "finishen" på bilen min :p Så dro Mørtel og Fredrik.. I dag skal vi ha lasagne til middag ;D og kose oss med ParadiseHotel..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar