onsdag 27. mai 2009

Eksamensstyr!

Ja.. Nå kan man vel kalle meg en smule irritert!
Begravelsen til bestefar måtte finne sted onsdag eller torsdag neste uke. Samme dagene som jeg kan komme opp i eksamen. Derfor ringte jeg skolen og fortalte at jeg skulle i begravelse til bestefar en av dagene, så jeg måtte få eksamen den andre.. Det var greit og jeg kunne sende en mail til eksamenskontoret med ønsket dato og begrunnelse. Det fordi barnevern-kullet hadde enda ikke blitt satt opp. Jeg snakka med far, og dag for begravelsen er torsdag klokka 11:00. Jeg sendte mail halv ett, og nå (klokka 16:00) står det på eksamensinfo at jeg skal opp til eksamen torsdag klokka 13:00. Oisann.. Det betyr da at jeg ikke møter til eksamen, og får "ikke møtt" som karakter. Tusen takk for at dere tar hensyn når familiemedlemmer dør!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar