lørdag 19. juni 2010

Endelig helg?

Nei, nå var det søndag.... Fredag hadde vi en liten sammenkomst som holdt det gående til langt på kveld. Tidlig opp morgenen etter, for å endelig flytte hesta. Først dro jeg, benedicte, kent, emil og steffen opp på statoil for å møte pappa. Så dro vi videre til stefaren til benedicte for å låne hestehenger. Deretter dro vi opp i veldre for å hente Fresia mi :) Hu stod på feil side av bekken/ELVA på beite og er egentlig redd vann.. Så da stod jeg på ene sida med Fresia og Benedicte på andre siden for å ta i mot. Jeg slengte leietauet over og Benedicte lokka. Fresia gikk stille over bekken og ble med oss ned til hengeren. I dag trengte vi bare 3 forsøk så var a på. Så dro vi hjem til Flaten å slapp hu ut. Gikk bare å spiste gress og kosa seg. Da dro vi til Stange for å hente Finita. Hu gikk rett på hengeren og vi var hjemme på et blunk. Fresia stressa litt rundt, men fant til slutt ut at å rulle seg og spise gress var det beste;)
Vips var dagen nesten over og ble avslutta med Taco som gutta diska opp med.

I dag har jeg egentlig bare sosa rundt hjemme å sett etter ting å gjøre. Finita er nå like rolig som Fresia og de storkoser seg her. Jeg har fått hengt opp knagger av alle slag i garasjen og mesteparten av utstyret er på plass.
Resten av dagen skal jeg gjøra som hesta, og bare slappe av;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar