tirsdag 22. juni 2010

Enda en søndag??

Ja, det skulle man nesten tro.. Bortsett fra at det er så mange butikker som er oppe i dag ;)
Dagen startet med at jeg fôra hesta og så dro til Marthe Mari for å hente noen brev. Jeg var innom Statoil for å fylle bensin og kjøpe drikke og fikk en gratis pølse;D Så gikk turen til biltema hvor jeg fikk servert feil del til bilen (som vanlig) :p Så byttet jeg parklys på bilen og klyppa gresset. Etter det malte jeg et strøk på en av husveggene, og så dro jeg og Steffen til Brumunddal. Der krangla Steffen seg til ny Dvd-spiller (oppgradert type av den vi hadde) som da var nyere og dyrere, men vi fikk den til samme pris som den gamle ;D

Resten av dagen har vi grilla, sovet litt på sofaen og bare slappet av å sett på tv..

Her er et bilde fra dagen vi hentet hestene. Heldigvis fikk vi ikke denna over hengeren..

1 kommentar: