tirsdag 29. juni 2010

Det har vært laaange dager!

Lørdag jobbet jeg på Yx fra 14:00-20:00. Søndag jobbet jeg 09:00-16:00, og det var den værste dagen den uka! Jeg stod alene, med kø omtrent ut døra, uten veksel i kassa, og ingen kunne betale med mynter.. Da så det svart ut helt til Anne kom og viste meg hvor vekselet befant seg.. Så dro jeg hjem å så fotballkamp og besøkte pappa. Mandag ble også jobbedag på yx - 14:00-22:00.. *Tenk penger* Helt utkjørt når jeg kom hjem, men fikk en god natts søvn og dagen begynte bra i dag.
Emil var med meg opp på beitet til Dokka og Gustur, så vi ga dem litt gulerøtter og sjekka at de hadde det bra. Så dro vi på butikken å handla grillmat. Så dukka plutselig Benedicte opp og tok med seg hesten sin og vips var Fresia alene.. Hu var litt urolig først, men har roet seg fint ned nå. Så da starter søken etter selskapshest, men naboen har alt spurt, så vi får se hva det blir til..
Ellers i dag grilla vi når Steffen kom hjem, og deretter dro vi å kjøpte høy til Fresia. I morgen er heldigvis også en fridag, så det skal bli deilig!..

2 kommentarer:

  1. Hei :) Jeg tar med meg ansiktsmasken til deg på fredag. Blir du med og ta på, også kan vi ta bilder av oss etterpå ? sånn som du, steffen og marthe mari gjorde ? :)<3

    SvarSlett
  2. Ja, det MÅ vi gjøra!! hihi ;)

    SvarSlett