mandag 27. april 2009

Vaskemaskin!!

"Første" skoledag igjen da.. Var utrolig mye bråk siden alle skulle fortelle hverandre hvordan praksisen hadde vært.. Det var bare det denna dagen på skola handla om.. + at vi fikk litt mer info om hvordan eksamen skal foregå.. Så klokka 12 dro jeg hjem.. Steffen og jeg var en tur i Dala og jeg leverte no klær til mor (siden vi ikke har vaskemaskin enda) :p Det er a sikkert kjempe glad for.. hehe.. Har vaska klær der nå, siden februar! Meeen.. Steffen fikk en gladmelding i dag om at "lønna" hans kommer inn etter klokka halv 5.. Så da ska vi kjøpe oss vaskemaskin, hvis elkjøp har den vi vil ha på lager!..

Siden jeg er ferdig med praksisoppgava ligger jeg nå på sofaen å ser på GossipGirl, mens Steffen og Emil trimmer på sånne ergometersykler :p



xoxo ~Sarah~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar