torsdag 30. april 2009

Grilling!

I dag var jeg først hos mor og far en tur. Det er fordi jeg har stappa så si hele kjellerstua dems full av ting når jeg fløtta for et år sea.. Så jeg fylte opp både min og Steffen sin bil, og enda er det mye igjen der.. Var å handla inn til grilling og pakka tur bilen.. Så tenkte jeg at jeg skulle prøve å sove en dupp på sofaen, men fant ut (etter en time) at det kunne jeg bare gi opp.. Telefonen ringte i ett kjør, og den halvtimen den var stille, var det Gizmo som lå å bjeffa hvert 5.min!!.. Gleder meg til vi får sånn dressurhalsbånd på han!!

Så vil jeg informere alle om at jeg helt sikkert har svineinfluensa/svinepest! Jeg har nok sikkert fått det, for jeg er så sår i halsen i dag :p (viser til nyhetssaken om foreldrene som trodde barnet deres på 2 år hadde svineinfluensa pga litt snørr) Folk er jo helt hysteriske om dagen!!

Meen hvertfall.. Nå skal jeg sitte å spre svinepesten min videre, for Emil, Fredik, Mørtel, Steffen og jeg skal GRILLE ;D

1 kommentar: