søndag 26. april 2009

Utstilling i Stange

Heisann..
Starter nå opp en ny blogg, da jeg likte denne siden bedre.. Her kommer jeg til å legge ut hva som skjer i min lille verden.. Så da får jeg vel begynne med dagen i dag!

I dag stod vi opp halv 8, for vi sku vara på Stange til halv ni.. Vi sku ta med oss Balder på utstilling for å prøve litt miljøtrening. Han er jo bare 11 uker, så utstilling i seg selv er litt for tidlig.. Når vi kom fram ville han sitte litt på armen til å begynne med, men etter en liten time var han blitt "husvarm" og ville hilse på alt og alle!.. Siste timen vi var der lå han å sov i stolen til mormor, mens jeg og Steffen var fotografer da hun skulle stille ut.


Anders (10 år, bilde 1.) fikk rød sløyfe i dag, og lille Jon (bilde 2) fikk BIM (Best i motsatt kjønn).




xoxo ~Sarah~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar