lørdag 18. september 2010

Lenge siden sist!

Da var det lenge siden sist! Vi har ikke hatt internett, jeg har krangla en hel del med lånekassen for å få penga jeg har rett på og vi har fått malt ferdig huset! :) Jeg har også fullført de første 3 ukene med praksis på Ungdomskontakten i Ringsaker. Det er forresten kjempe spennende! Fresia koser seg ute, jeg har rydda litt i "utstyrsbua" for å få plass til mer utstyr når den nye hesten kommer. Her er noen bilder fra seneste måneden. Hvis noen vet om en billig brakke som ingen trenger, send den til meg! Jeg skal bygge den om til stall!







2 kommentarer:

  1. Blir fint som nymalt !
    Har oppdatert bloggen min i dag :)
    Klem fra Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett
  2. Ja, jeg har alt vært innom å tittet;)
    Ja, det ble mye lysere hvertfall!

    SvarSlett