tirsdag 23. februar 2010

Fyll posen, 300 kr!

Balder'n vår har vært litt forvirra siden golden retriveren dukket opp.. Den heter også Balder nemlig! hehe.. Dessuten liker vår Balder den nye Balder så godt at han rir på han hele tiden.. Nye Balder er snill som et lam og går kjempe godt overens med våre hunder..

Tenkte å legge ut bilde av noe vi koste oss med før helga;)Kanskje noen blir frista til å spise mer av dette;p Nam nam!


Så til dagens hendelser.. Vi var innom Torghjørnet på Hamar, og der hadde JC posesalg. Altså: Putt så mye kjær i en pose som mulig, og betal bare 300 kr!
Dette resulterte i at jeg kom hjem med 2 bukser, 1 kjole, 1 poncho, 6 topper, 1 mørk jakke og 1 lys "jakke". Her kommer noen bilder av det! (Total verdi på klærne er 3000 kr!!!) Herregud jeg ELSKER salg!!!!

1 kommentar:

  1. Koser meg og leser blogginnleggene !! Ja, supert med salg når det er fyll pose-salg :D

    Skal ikke ha vinterferie, men jobbe hele uka i stedet. Det er skoleferie neste uke, så et par av de voksne elevene jeg har kommer ikke. Da skal jeg ha det trivelig med å titte i butikker de fritimene. Skal ikke kjøpe noe, å nei, da ! :D

    Ha en fin kveld !
    Klem :)

    SvarSlett