fredag 22. januar 2010

Olje i bilen.. Og i stua?!?!?!

Det gikk hele 5 dager uten bilproblemer:p på Onsdag når jeg skulle hjem, trengte jeg ikke tråkke på gassen. Bilen kjørte selv i 60 Km/t, Var kult med innebygd cruisekontroll helt til vi skulle gjennom rundkjøringer.. hehe.. Jeg dro oppom Trond Gunnar og han pekte på noen deler som kunne byttes. Steffen gjorde det når jeg kom hjem, og de siste 2 dagene har det ikke vært noe tull.. ;)

Men på den andre siden.. De siste 24 timene har det luktet veeeeeldig olje i stua.. Det har vært så ille at jeg faktisk kasta opp.. Vi har ingen peiling på hvor det kommer fra, men etter vi kasta ut vedkassa har det blitt litt bedre.. Det ligger ikke noe oppi der som skal lukte slik som det gjør!!

Denne helga har jeg fri, og skal virkelig ta livet med ro. Ser kjempe fram til det!

1 kommentar:

  1. ... Og du har ingen Oljefyr ! ...
    Utrolig rart !

    Har du funnet ut av det ??

    Gleder meg til feiring i morgen :)

    Klem !!

    SvarSlett