tirsdag 5. januar 2010

Jobb, sove, bil ;)

Nå har det vært noen dager med jobbing, og veldig lite søvn.. Jeg får bare ikke sove for tida.. Lurer på om bilen har noe å si der.. I går dro hvertfall Wicky, Steffen og jeg til Oslo. Tusen takk for at du kjørte oss Wicky!!
Da ble det altså "ny" (gammel) bil på meg;) Så fra i mårrå kommer vi sikkert til å bo i garasjen for å bytte clutch, motor og div. Har derfor også en del deler tilsalgs!! Men den delebilen vrakes i slutten av Januar, så det lønner seg å plukke deler før det.. Har alt blitt kontakta av interesserte, så det er bra!!

De neste dagene/ukene vil derfor altså gå med til å være i garasjen, og da er det viktig å ha gode varme klær i disse bitende minusgrader. Jeg vil i den anledning delta i en konkurranse på http://soccercub.blogg.no/ hvor man kan vinne en onepiece :) Noe som i dette tilfellet hadde passet meg perfekt akkurat nå ;D Den skulle jeg også hatt på meg hver gang jeg kjører bil, siden min flax gjør at den helt sikkert stopper i 25 minusgrader på vei til Lillehammer;)
Bilde av kuldegradene:



Legger med et bilde fra motorbyttet i sommer, og 2 bilder av den nye bilen ;p


1 kommentar:

  1. Sv: Takk for kommentar! Jeg burde nok legge til brus jeg også.. Når sukkersuget kommer snikende spiser jeg forresten ananas på boks! :-)

    Lykke til med forsettene!

    SvarSlett